miercuri

Am organizat nunta visurilor mele!

Share it Please
In urma cu o saptamana am participat la o nunta superba. Meritul este al miresei care a avut incredere completa in mine si mi-a permis sa fac ce am stiut eu mai bine. Dar sa incep cu inceputul…



Pe Ioana si pe Alex ii cunosc de multa vreme. Suntem prieteni, ne intalnim frecvent in diverse cercuri de cunostinte, povestim fiecare ce a mai facut. Erau asadar familiarizati cu activitatea mea. Acesta este motivul pentru care cred (sau sper :)) ca mi-au oferit atat de multa libertate in organizarea celei mai importante zile din viata lor.

Ioana m-a intrebat ce visez sa fac. Apoi mi-a spus “Perfect, asta facem!”.

Intr-o zi m-am intalnit cu Ioana. Am pus pe hartie tot ce voiam sa facem impreuna: ce tip de spatiu isi doreau, ce asteptari aveau de la foto si video, ce muzica s-ar fi potrivit pentru evenimentul lor (vai, muzica, abia astept sa va povestesc!), ce decor ar fi fost adecvat. Cand am discutat despre tematica nuntii pe care este util sa o luam in calcul de la bun inceput, nu i-am marturisit ca visam de mult timp sa lucrez la o nunta „Glamour”. Va puteti imagina ce surpriza am avut cand Ioana mi-a spus ca i-ar placea ca tema nuntii sale sa fie „Glamour”. In acel moment, fix atunci, am stiut ca rezultatul acestei chimii minunate dintre noi va fi o nunta superba.

M-a lasat sa fac tot ce visez

Locatia a venit ca o consecinta naturala tematicii: am optat pentru Bamboo Ballroom si am stabilit data: 11 octombrie. Evident ca, desi Ioana mi-a dat mana libera, ceea ce mi-a permis sa adaptez pana in ultima clipa, organizarea tot a avut putin cantec. Sala recomandata initial de echipa Bamboo nu se potrivea cu decorul pe care il gandisem eu. Sa va spun sincer, nu exista organizari fara cantec. Exista doar organizatori care folosesc „casti” pentru a asculta acest cantec fara a stresa mireasa. Iar daca mireasa are incredere si ne ofera libertate de miscare, se poate relaxa si se poate bucura de fiecare clipa din evenimentul sau. Una peste alta, situatia a fost rezolvata in timp util iar rezultatul a fost... ei bine... supercalifragilistic! Nu ma laud, fotografiile stau drept dovada incontestabila!

# Buchetul pentru cununia civila si cel de mireasa


 

# Aranjamentele florale de la intrare

 

# Aranjamentele pentru mese si prezidiul

 

# Tortul sub semnatura Gabrielei Pascaru 




# Muzica a stat sub semnatura lui Alexandru Dumitrescu, cel mai curajos mire, care a cantat piese pentru si in timpul dansului mirilor. Aceasta a fost surpriza pentru mireasa. Secretul a fost atat de bine pastrat, incat surpriza a fost uriasa pentru majoritatea invitatilor.



# Foto: Alin Dobrin, Video: Marius Sfetea 



Sfarsesc povestea mea, ca de obicei, cu feedback-ul mirilor: „a fost perfect!!!”. O nunta perfecta pentru o pereche de miri perfecti, as adauga eu pentru ca, adevarul este ca in cele din urma conteaza doar ei si ziua speciala pe care nu o poti repeta niciodata.

Va astept sa organizam impreuna nunta perfecta pentru fiecare dintre voi!

Cu drag,
Carmen
www.carmenevents.ro
0731.134.264







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *