joi

Ligia & Andrei, o poveste despre prietenie si evenimente superbe!

Share it Please

Am incheiat weekendul trecut epuizati si fericiti. Am avut trei evenimente superbe, pline de emotie dar si de nepravazut, adica acel ingredient magic care iti ridica adrenalina la cote uriase si apoi, odata rezolvata situatia, iti da o infuzie de endorfine care te face sa plutesti in fericire pura.

Sunt, asadar, fericita. Ligia si Andrei, mirii mei de sambata, care au avut nunta la Salon du Mariage, sunt unul dintre motivele pentru care sunt atat de fericita. Cei doi miri au avut o nunta fix ca ei, adica minunata.

Povestea noastra, a mea si a acestui cuplu frumos, a inceput acum un an si jumatate, la targul de nunti ExpoMariage care se tine la Marriott in fiecare an. Totul s-a intamplat atat de repede incat nici nu stiu cum sa va povestesc intr-un ritm suficient de rapid cat sa va pot reda energia cu care am planificat aceasta frumoasa nunta. Eleganta in comunicare a Ligiei mi-a facut planificarea si organizarea usoara si naturala. Ligia programa o intalnire, venea pe la birou, treceam impreuna prin fisa evenimentului si o updatam in functie de preferinte, noutati si, evident, in functie de ce se potrivea cu tema evenimentului.


Pentru ca ne-am inteles atat de bine am decis sa ne petrecem doua zile impreuna cu fotograful lor si prietena mea, Raluca Matrescu (pe care o recomand din toata inima), la Conacul lui Maldar de unde am plecat cu amintiri frumoase si fotografii superbe. Va invit sa trageti cu ochiul la cateva imagini:







Pentru ca ne-am inteles atat de bine, Ligia si Andrei m-au recomandat prietenilor chiar si inainte de a vedea care este rezultatul muncii mele, adica nunta lor. Altfel spus, am avut in partea lor incredere 100% si probabil ca acesta este unul dintre cele mai importante motive pentru care evenimentul lor a fost unul atat de reusit. Astept cu nerabdare evenimentul urmator unde ii voi reintalni in calitate de nasi.

Si, pentru ca tot v-am povestit despre aceasta nunta spectaculoasa, va las sa admirati imaginile cu decoratiunile de la nunta prietenilor mei.

Pentru piesele centrale de pe mese am ales orhidee, hortensii si lalele montate pe suporturile din colectia 2015 Events by Carmen Ionita. De altfel, decoratiunile lor au avut atat de mult succes incat viitori lor fini au ales sa colaboreze tot cu noi.













Buchetul miresei a fost realizat din impletirea bujorilor cu orhidee si trandafiri iar lumanarile de cununie au fost asortate cu acest splendid buchet.




Domnisoarele de onoare au avut si ele cu buchetele lor spectaculoase, asortate cu tinutele.





Ce sa mai... o poveste superba!

Cu drag,

Carmen

www.carmenevents.ro

0731.134.264

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *