joi

Povestea continua: Botezul lui Andrei

Share it Please
Nunta Oanei, sora mea, a avut loc anul trecut si a fost, asa cum era de asteptat, organizata pana la ultimul fir de orhidee, de agentia Events by Carmen Ionita. Va puteti imagina desfasurarea de forte, emotia si dragostea neconditionata cu care am organizat aceasta nunta superba.



Anul acesta, chiar in weekendul trecut, am avut onoarea de a organiza cel de-al doilea eveniment superb pentru sora mea: botezul nepotelului meu adorabil, Andrei.

Tema evenimentului a fost “Povestea continua” si am structurat intreaga petrecere ca o continuare a nuntii, asa cum legea firii ne invata ca o poveste de dragoste adevarata face de cele mai multe ori loc unui basm despre fericirea si implinirea familiala.

Am ales sa ilustram acest concept prin decoratiuni gandite ca o continuitate a evenimentului anterior, desfasurat in aceeasi locatie: Salon du Mariage din Saftica, una din locatiile mele preferate (ceea ce este, presupun, evident, de vreme ce l-am ales in mod repetat pentru evenimentele speciale din viata familiei mele).

Ca piese centrale pe mese, am optat pentru aranjamente voluminoase, sub forma de pomisori impodobiti cu lalele albe, bujori, hortensie, alstroemeria si orhidee.










Piesa de rezistenta au fost lebedele plutitoare din piscina acestei locatii superbe. Daca la nunta am ales sa ilustram conceptul de cuplu prin prezenta a doua lebede din flori, de aceasta data acestei frumoase perechi, le-am adaugat un pui, o lebada in miniatura.



De la cristelinita si pana la tort, micul Andrei a fost cuminte ca un ingeras si s-a bucurat enorm de prezenta Cenusaresei care a avut rolul de a incita la petrecere invitatii cei mai mici. 






De buna dispozitie a celor mari s-a ingrijit artistul Alin Gheorghisan de la Vocea Romaniei, o prezenta plina de energie pe care o recomand calduros.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *