luni

Super-nunta, super-tematica si super-miri! Ce-am facut weekendul acesta?

Share it Please

Scriu aceste randuri chiar in timpul evenimentului, desi stiu sigur ca le voi publica pe blog abia saptamana viitoare, cand va pot oferi si cateva imagini cu ajutorul carora sa va puteti face o idee despre frumusetea acestei nunti.

Scriu aceste randuri chiar in timpul evenimentului pentru ca as vrea sa va transmit prin cuvinte macar o parte din fericirea raspandita in aceasta seara la Salon du Mariage, din entuziasmul care imi palpiteaza in sange, din placerea de a fi organizat un eveniment perfect, din dragostea pentru super-mirii mei.

Pe Raluca si Cristi i-am mai vazut o singura data in viata mea pana astazi. Cei doi locuiesc in Qatar si au venit in Romania chiar in saptamana evenimentului. Au fost nevoiti prin urmare sa lasa intreaga organizare in seama noastra si le multumesc din inima pentru increderea acordata echipei noastre! 

Rezultatul a fost pe masura asteptarilor (este vizibil in zambetul de pe chipul lor!): au parte de o nunta de neuitat, pe acordurile unui program muzical impecabil, imortalizata de o echipa foto-video fara cusur. De flori nu mai spun, au iesit fix pe gustul lor!

Tematica nuntii este, asa cum era de asteptat: calatorii. Am redat conceptul prin absolut tot ce a fost posibil: de la piesele centrale de pe mese si pana la uniformele hostesselor si a unuia dintre solisti care a purtat uniforma de pilot.

Buchetul miresei a fost si el deosebit de frumos, asortat perfect cu rochia sa divina. Pentru acesta, am folosit in principal bujori, frezii, lalele.




Buchetul nasei care a purtat o superba rochie marsala a fost realizat predominant din bujori, trandafiri si astilbe.




Lumanarile au fost montate pe suportul clasic, rotund, cu lalele, hortensie, frezii si bujori.



Decorul pentru exterior a fost realizat din stalpisori plasati pe marginea piscinei decorati cu acelasi tip de flori.




Interiorul a aratat spectaculos si datorita decorului deosebit: Mirela (www.salondumariage.ro) a decorat scaunele cu panglici, funde si pernute. Noi am montat aranjamentele florale cu hortensie, minirosa, orhidee mokara si multe lumanari pe sfesnice din metal iar rezultatul te purta cu gandul la tematica evenimentului.













Scriu aceste randuri chiar in timpul evenimentului pentru ca sunt fericita: asist la o nunta perfecta, organizata fara stres, condimentata cu toate ingredientele necesare realizate impecabil si impletite fara cusur. Am facut inca o data o super-echipa cu Mirela Marin de la Salon du Mariage si cu intreaga familie de aici. Mi-e clar, poate acum mai mult ca niciodata ca acesta este motivul pentru care organizam aici evenimente vineri, sambata si duminica, chiar si in zilele de post pentru miri care apoi devin nasi si care isi aduc prietenii la noi pentru ca au fost multumiti. Seriozitatea si dedicarea, spiritul de echipa si respectul pentru clientii nostri sunt ingredientele magice care ne asigura succesul de fiecare data!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *