marți

Nunta pe malul marii: Lara si Radu pe plaja Phoenicia din Mamaia

Share it Please
Lara m-a cautat pentru ca i-am fost recomandata de doua dintre miresele mele care au avut nunta cu doi ani in urma – Ligia si Catrinel, doua surori cu doua nunti superbe, petrecute in acelasi an. Tot datorita lor a venit cu o rugaminte clara – il voia pe David Fiscaleanu ca fotograf, iar eu i-am confirmat ca facea o alegere extraordinara. Prin urma, imaginile ce stau, ca de fiecare data, dovada a cuvintelor mele sunt realizate de maestrul Fiscaleanu :).








Sa inceapa distractia...


Lara mi-a spus ca va avea cam 400 de invitati. E o afirmatie frecventa. Si frecvent gresita. La inceput, toata lumea are impresia ca are cu vreo 30% mai multi invitati decat va avea in cele din urma. I-am spus Larei ca vorbim asadar, in realitate, de vreo 300 de suflete. M-a contrazis si m-a asigurat ca vor fi, cel mai probabil, cativa peste 400.

Pe 5 septembrie am organizat nunta Larei si a lui Radu pentru nu mai putin de 600 de invitati. Ce-i drept, a fost o placere sa-i admir pe fiecare dintre ei – unul mai frumos si mai elegant ca altul. Plaja hotelului Phoenicia din Mamaia‎ a avut sansa de a fi martor al unei nunti spectaculoase – de la primul fir de floare pana la ultimul invitat.



Decorul unei nunti la mare


In stabilirea designului pieselor centrale am optat pentru suporturile din colectia 2015 Events by Carmen Ionita - sfesnice cu design sofisticat pentru mirii care isi doresc nunti spectaculoase, aranjamente voluminoase, decoratiuni inspirate din natura a caror simbolistica este trainicia si energia pozitiva a elementelor naturale.

Lara si Radu mi-au dat mana libera in alegerea florilor. Pentru ei, a fost extrem de importanta paleta de culori si designul. Am optat asadar pentru hortensie, liatris, trandafiri, garoafe si orhidee.















Buchetul de mireasa


Si in cazul buchetului de mireasa am avut multa libertate: Lara mi-a cerut un buchet „alb cu ce vrei tu”. Am vrut trandafiri, lalele, hypericum, ornitogalum si minirosa. Iar rezultatul a fost, fara sa ma laud (ei bine, poate doar putin) absolut superb.

Sa va spun un mic secret: cand mi se da mana libera, rezultatul este fantastic – o data pentru ca designul florilor este marea mea pasiune iar combinatiile si impletirea fericita a anumitor specii sunt de multe ori rezultatul experientei. Iar in al doilea rand pentru ca ma simt responsabila si recunoscatoarea pentru increderea ce imi este oferita.



Cum se nasc tendintele


Pentru ca era foarte cald i-am sugerat Larei sa tinem buchete in apa pana in ultimul moment si sa le taiem cozile chiar la biserica. A fost de acord si astfel am pastrat cozile lungi in timpul sedintei foto care a avut loc inainte de cununie. Vazand pozele am fost incantata de aspectul dat de acest detaliu si cred ca pe viitor voi propune mireselor sa opteze pentru astfel de buchetele pentru a simula un aspect natural, aparent nefinisat. De altfel, n-am sa ma mir deloc daca maine imi va trece pragul o mireasa care vrea buchet cu cozi lungi.

Un eveniment complet




Seara, in timpul evenimentului am avut grija ca fiecare dintre dorintele mirilor mei sa se transforme in realitate si fiecare detaliu planificat sa mearga conform planului. Lara muncise cot la cot cu mine la un program clar care a functionat fara cusur. Radu a fost un mire senzational care s-a pliat calm si elegant pe dorintele noastre si nu l-am auzit niciodata protestand pentru nimic. Asa miri sa tot ai... de fapt, sa va spun drept, m-am bucurat de o familie minunata cu care am facut o echipa fenomenala si o nunta superba. In acest sens trebuie sa ma laud cu feedbackul delicios oferit de sora mirelui:

„Tinem legatura pentru ca stiu ce vreau la nunta mea - pe tine!”



Casa de piatra, dragii mei! Sa aveti o viata la fel de frumoasa ca petrecerea de nunta!

Cu drag,
Carmen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *